اعتراض

اینجا هر چیزی آزاده.. از اعتراض تا ..

اعتراض

اینجا هر چیزی آزاده.. از اعتراض تا ..

این م شده وضع بلاگ های ما....

میگن ایرانی ها دیگه خودشونو کشتن با تب بلاگ و تعداد زیادی از بلاگ ها مال ایران هاست....
ولی خودتون ببینید تقریا ۹۹٪ بلاگ ها همش شعر و شاعری شده هر کس می رسه یه شعر می گه و بلاگ باز می کنه بلاگ سیاسی هم دومین مضوعیه که هست...
بابا بلاگ که نباید حتما مضوع محدود داشته باشه ... تازگی ها به ذهنمون رسیده تبلیغات بگزاریم... غر نزنم؟ باشه

خب دیگه چه خبرا؟ خانواده ی محترم بدون هیچ توجهی به من تصمیم گرفتن هفته دیگه برن کرج ... من هم final دارم هم قلمچی !!! اینم شده موعضلی(؟)
خانواده محترم دارن صدام می کنن واسه شام من برم

اگه گفتین چی شد زلزله اومد...

یکی از بروبچ داشت با خدا می چتید ...
جواب خدا رو نداد خدا هم CTRL + G زد


این جوری که پیداست حافظه ام قطع نخاع شده

آره دیگه
دیشب بحث ۲-۳ ماه پیش بود که نمی دونم با آشنا هامون رفته بودیم شام بیرون....
آقا هی خوانواده ی محترم می گفتند بابا اونجا که فلان بود بهمان بود
منم همین طوری نیگاشون می کردم
خواهرم می گفت بابا منو تو با هم مرغ نمی دونم چیچی خوردیم.........
ما که یادمون نیست ولی مرغش باید خوشمزه بوده باشه..

خلاصه از دیروز دنبال یک هارد ۲۰۰ گیگ واسه کلم هستم اگر ارزون بگین طالبم....

از یابنده تقاضا ی شود...

سلام به همه!
از هر کس که عضو orkutهست شدیدا تقاضا می شود مارا هم بعضووونه اونجا ...
اینجانب شدیدا قربون کسی که منو عضو کنه می رم از الان هم خیلی  با مرامه...

اگه یکی خواست حالی به ما بده ای دی من iepop@yahoo.com است

این متنو بخونید بگید باحاله یا نه

البته شاید خیلی هامون شنیده باشیم آهنگو! ولی از اونجایی که حدوده ۳ ماه با این آهنگ زندگی کردم ... آهنگ متالیکاست....
من خودم متال باز نیستم اما عاشق متالیکام...

Fade To Black
Life it seems, will fade away
     Drifting further every day
     Getting lost within myself
     Nothing matters no one else
     I have lost the will to live
     Simply nothing more to give
     There is nothing more for me
     Need the end to set me free
     Things are not what they used to be
     Missing one inside of me
     Deathly lost, this can't be real
     Cannot stand this hell I feel
     Emptiness is filing me
     To the point of agony
     Growing darkness taking dawn
     I was me, but now He's gone

     No one but me can save myself, but it to late
     Now I can't think, think why I should even try

     Yesterday seems as though it never existed
     Death Greets me warm, now I will just say good-bye

سلام

ببینم این رنگ ها خوبه؟؟؟؟

پویا کلی فعال شده

به قول بابام زمان اونا افتخار پسر ها این بوده که مثلا ۱۰ تا gfدارن....
الان افتخار پسر های بیچاره اینه که یکیو دارن و فقط با اونهاست


چه قات و پاتی(؟)  شده این دورو زمونه.....

بچه ها اگه رنگ ها خیلی جیغه بگید عوض کنم

اینم بنویسم که نگین فارسی بلد نیست:P,;)

  یارو گوسفندرو می خواستن سر ببرن  میندازنش تو وانت و ده برو کل راه را گوسفنده گریه می کرده بگین چرا؟؟؟؟














می خواسته بیاد جلو بشینه
اگه میشه منو نزنین از این به بعد میرم دنبال جوک بهتر