اعتراض

اینجا هر چیزی آزاده.. از اعتراض تا ..

اعتراض

اینجا هر چیزی آزاده.. از اعتراض تا ..

اینم بد نیست بخونین....

Montazer bash, ama moatal nasho. Taamol kon, ama tavaghof nakon. Ghate bash, ama lajbaz nabash. Sarih bash, ama gostakh nabash. Begoo ari, ama nagoo hatman. Begoo na, ama nagoo abadan.

چه تا بستونییییییی

آقا چه تابستونی شد.... از این ور همش کلاس از اون ور اولین کار عمرم رو گرفتم
از این ور با هیچ کس دوست نیستم اصلا داره حالی می ده...............


بعدا بیشتر میگم....

ببین ریاضی چی میکنه........................................

so don't study....
1)study=don't fail
2)don't study=fail
(1)+(2) => study+don't study = don't fail+fail =>
study(1+don't)=fail(1+don't) => study=fail; So don't study!!!

مهران جون زودتر از ۹۰ باید تمومش کرد...

اینطوری که پیداست شدیدا آقای مدیری با کمبود پول مواجه شده چونکه نویسنده ها اول می آیند ببینند چه چیز هایی باید در برنامه تبلیغ شوند و بعد داستان نوشته می شود...
به قول چلچراغ چیزی نمونده بود مهران مدیری به قلب مردم برسد ولی خودشو به یک حرفی که هیچ کس نفهمید چی بود فروخت و ...   الان فقط جنبه ی تبلیغ و سرگمی در این مدت برنامه را زنده نگه داشته است....
امید واریم ۹۰ قسمتی بعدی از پاورچین هم بهتر باشد و این سیر ضعیف شدن ادامه پیدا نکنه.......

کلا ما آدمها دست جمعی یک سری مشکلاتی داریم....
اگه یه کرم سیاه زشت رو ببینین مطمئنم ۱ در میلیارد می گین آخی چقدر خوشگله این... و بقیه با دمپایی چنان می زنین تو سرش که پلقی صدا بده بترکه...
کافیه یک کم بگذره تا همون کرمه پروانه بشه ۱ در میلیارد میگین اه چقدر این زشته....
کرمه همون کرمست ... مخ ۲ گرمی اش همون ۲ گرمه فقط دو تا بال در اورده گول دو تا بالشو نخورین...

                                                                                                         
                                                             

جالبه...


حتما به این صفحه سر بزنید و بخونیدش
http://www.baztab.com/index.asp?ID=17816



من دوست دارم بدونم اینکه من از چه حیوون خونگیی خوشم میاد از چه نویسنده ای خوشم میاد قدم چقدره موهایم چه رنگیه ... چه اطلاعات سریی را وارد شبکه ی FBI میکنه؟؟؟؟

بخونید خیلی توپه...!!!

ye doost(gf/bf)mesle ye adamse>> 1.dashtane ye baste adams hamishe behtar az dashtane faghat ye adamse! 2.faramosh nakonin ke payane har adamsi satle ashghale pas baraye hich adamsi gheymate ziadi pardakht nakonin!! 3.hichvaght adamse nimkhordeye kasiro be dahan nazarid!!! 4.javidane toolanie har adamsi be joz bimaze shodanesh haseli nadare!!!! 5.hasrate adamsi ke door andakhtido nakhorid chon adamsaye khoshmaze tar hamishe peyda mishan!!!!! 6.ezdevaj mese ghoort dadane adamse.hich ahmaghi adamsesho ghoort nemide !!!!


ا یادش بخیر

یادش بخیر روزی که اینجا نوشت تعداد بازدیدکنندگان   ۱    اون یکیم خودم بودم....

فکر کنم وقتی به ۴۰۰  رسید برام نامه اومد که اسمتو توی لیست کاربران ثبت کن

فکر کنم ۳ سال شد اینجا رو دارم اما کلا ۳۰ تا message هم نفرستاده ام حد اقلم ۳ بار کل message هامو پاک کردم  من حالم خیلی بده .......نه؟؟؟؟