اعتراض

اینجا هر چیزی آزاده.. از اعتراض تا ..

اعتراض

اینجا هر چیزی آزاده.. از اعتراض تا ..

یاهو مسنجر

یاهو مسنجر یکی دیگر از ابزارهای شیطانی، شیطان بزرگ آمریکا در مسیر هدف بزرگ خود، منحرف کردن جوانان بخصوص جوانان ایرانیست!

این وسیله، ابزاری نیست جز برای گسترش فحشا و بی ایمانی بر روی زمین که خود را پشت نقاب مقدس یاهو مخفی نموده است.

در اولین قدم برای دستیابی به این ابزار کثیف ما شاهد تبلیغات وسیع در زمینه گسترش فرهنگ خدا نا پسندانه و زشت غیبت هستیم(همینطور که در این عکس میبینید)

این تنها شروعی از این راه جهنمیست. این شروع در برابر فساد خانه های این ابزار، (اتاق های چت) چیزی نیست. هر گفته ای بدون در نظر گرفتن محرمیت در پنجره های جهنمی این ابزار تبادل می شود و حتى برای یاری در این امر شیطانی ابتکار هایی هم به کار رفته است، ابتکار هایی که جوانان ما هیچگاه به درون فاسد آن ها پی نمی برند!

ببینید!!! ترویج فحشا و بی دینی:   

 
ترویج اعتیاد و فرهنگ غرب:    
 
و سرانجام یکی از بی شرمانه ترین این صورتک های شیطانی که بر گرفته از کارتون فاسد غربی پینو کیو است:
 
نه اینکه دراز شدن این دماغ تنها مبلغ آن کارتون غربی باشد، دراز شدن این دماغ استعاره کثیفیست از بی شرمی، از گسترش کثافت، فحشا و هوس رانی.
 
بیایید بجای استفاده از نمونه ای غربی و آمریکایی، از تولیدات داخلی استفاده کنیم تا ضمن جلوگیری از گشترش فحشا و بی دینی به سازندگی کشور عزیزمان نیز کمک نمائیم. نمونه های داخلی نه تنها قابل رقابت با انوان خارجی هستند بلکه از آن ها پیشی نیز میگیرند.


با تشکر از شلخته و zipper

اگر قیامت بشه...

اگه قیامت بشه اول از همه از خودم شکایت می کنم به خاطر همه ی اشتباهاتی که کردم...
بعد صبر می کنم هر کس از من شکایت داره بکنه بعد از خود خدا شکایت می کنم می دونم که می گن حق با من نیست اما شاید حق با منه وقتی به خاطر یکی از هر چیزی زدم و آخرش...
اما الان فکر نمی کنم اشتباهی کرده باشم ...

گفتن از واقعیت عشق واقعا سخته
 کی میتونه واقعا یک تعریف کامل از عشق بده؟

که چی؟ آخه چیزی که همه توی دلشون احساس می کنند و می دونند چیست رو چرا تعریف روش بگذاریم؟؟؟

سلام آهنگ رو عوض کردم ...قشنگه یه دور گوش کنین...

دیگه می دونم چیکار کنم!
ببین خیلی سادست من تا اونجایی که می شد سی کردم... حالا اگر جرئت راست گفتن نداری منم دیگه کاری باهات ندارم...
خیلی متاسفم اما هر روزی و هر ساعتی که تو برگردی منم بر می گردم سمت تو اما بیشتر از این نمی تونم خودمو خورد کنم...
شاید تقصیر من بود شاید اولین اشتباه مال من بود اما بقیه اش همش به پای توست خودتم خوب خوب می دونی...
هر وقت برگردی منم بر می گردم اما اینجا منتظرت نمی ایستم.. خیلی ها می خواستند همسفر من شوند و من به خاطر تو صبر کردم فکر میکردم رفتن این مسیر با تو ممکنه...

iepop: salam khoobi?
iepop: beBn m vasam chi off zade (ghalbam milarze)
iepop: nemitoonam begam mesle goli chon omre gol kame...nemitoonam begam ghadde donya dooset daram chon 2nya 2rooze...nemitoonam begam mikhamet chon miri...faghat saket mimoonam ke bebinam to chikar mikay bokoni shayad yek rooz ham befahmi ke man che ghadr to ro doost daram

اعتراض

وضع بلاگ دیدن ما فقط تبدیل شده به تبلیغ بلاگ هامون اگر می خواهید ناراحت بشید بشید نمی خواهید هم نشید...
اما واقعا زشته که حتی مطلب دو خطیی که فرد نوشته را نبینیم و فقط بنویسیم؛؛بلاگ خیلی قشنگی داری یک سری هم به ما بزن؛؛


ببخشید یک کمی اعصابم ناراحت بود...  همین الان تصمیمم رو قطعی کردم دیگه انتخاب کردم
نمی دونم کار درست رو کردم یا نه...

بگذارید توضیح بدم: بین دو نفر گیر کردم یکی‌‌ کسی که این همه وقت به فکرش بودم و واقعا به خاطرش از خیلی موقعیت های توپ زدم... دیگری کسی که واقعا مثل خودمه و در عرض چند روز تعطیلات دیدم چقدر آدم توپیه...
امید وارم بهترین انتخاب رو کرده باشم

تبریک

برد تیم ملی رو تبریک می گم

آقا یک مشکلی برای ای-میل من بوجود اومده :
همواره یک نامه نخوانده دارم در حالی که تا آخرین صفحه را چک کردم ولی هیچ نامه ای نبود

سلام ...
برو بچ کمک
راستشو بخواهید سر یک دو راهی یی مونده ام که ...