اعتراض

اینجا هر چیزی آزاده.. از اعتراض تا ..

اعتراض

اینجا هر چیزی آزاده.. از اعتراض تا ..

می دونی قضیه چیه؟ قضیه اینه که من هنوز هم می دونم که جرقه ی اول رو من نزدم.. من هنوزم پای ۳ساعت تلفنی که حرف زدیم هستم.. فکر من از ؛؛چه می شد اگر ...؛؛ است و لا غیر!

بد بختی اینه که هرجور که حرف می زنم آخرش می خوام بگم ؛؛ خب این اون چیزی که من می خواستم بگم نیست!؛؛

یه جور دست و پا زدنه برا خودم ولی دست و پا هه رو میزنم

I'm just a Vagabond Dog..

؛؛.. آدم نمیتونه برای کسی توضیح بده که با یاد یه مقوله ی عاشقانه در آدم چی می گذره ..؛؛ م.نامجو

انگار فقط چند لحظه گذشته.. انگار همین لحظه بود که.. که...

وقتی بغضم رو قورت دادم، قاعداتن صدای گلوم رو نشنیدی.. داشتی به آهنگی که همنامت بود گوش میدادی.. کاملن جمله ت یادمه.. همون موقع بود.. همون موقع بغضم رو خوردم..

فقط یاد روشنی که از لحظه ای ثبت شده از تو پدید می آید کافیست برای روز ها ...

خاطراتی که در اوج تلخی شیرینی خودش رو داره.. یاد smsای که فرستادم و برای همیشه pending باقی موند.. یاد جواب هایی که باید می دادم و ندادم.. یاد اشتباهی که کردم و...

دیگر راه بازگشتی نیست!

حتا اگر روزی این رو خوندی که می دونم می خونی جوابی بهش نده.. هیچ جوابی!

No Title, No subtitle, No Comments, No fuckin shit!

یک رابطه ی خیلی مستقیم بین میزان خر شدن و اعتماد کردن وجود داره!