اعتراض

اینجا هر چیزی آزاده.. از اعتراض تا ..

اعتراض

اینجا هر چیزی آزاده.. از اعتراض تا ..

Stand on Your Own Feet

من، موجودی دوپا دارای ریش فراوان.. از همه چیز خسته گردیده، مکانی برای پناه بردن ندارم..

من موجود دوپا نیازمند غار هستم!

Still The Little Torturers

سعی کن در فصل گرما زود بخوابی که ساعت 4 صبح که پشه ها اومدن سراغت بتونی از جات بلند شی و هر 11 تاشون رو بکشی و بعد هم رکورد جدیدت رو توی بلاگت ثبت کنی و بعد بتونی 3 ساعت دیگه خوببببببب بخوابی!

When You're gone

کی می شود بروی تمام غم ها را با خودت خرکش کنی و ببری؟

با توجه به کمبود وقت و برای اینکه در روز تولدم پستی در این مکان وجود داشته باشد سریعا این پست را آپ کردهُ بعدا کامل می کنم:D:

There are creatures to torture the otherones

پشه با ضریب بسیار خوبی حرکت کاتوره ای می کنه! و من در عجبم چرا هیچوقت از در اتاق خرج نمی شه این لعنتی؟