اعتراض

اینجا هر چیزی آزاده.. از اعتراض تا ..

اعتراض

اینجا هر چیزی آزاده.. از اعتراض تا ..

میای خونه اعصابت خورد از یک روز سنگین تازه دعوا ها شروع میشه اول با مادرت. بعد میای یک کم استراحت کنی خواهر بزرگترت میاد تو اتاقت و شروع می کنه به اینکه آره فلان بازی فلان شد. میگی خواهر جان من اصلا حال ندارم بی خیال من شو خواهشاََ.
-:چرا اینطوری حرف می زنی تو اصلا آدم نیستی.. هیچ وقت نمی شه باهات حرف زد و این حرف ها...
پدر گرامی رو هم چون از من اعصابش خورد تره سمتش نمی رم چون اونم سر من خالی می کنه اعصاب خوردیشو...
میرم پیش دوستام تا یک کم باهام حرف بزنند تا آروم بشم... هیچ کی نیست... آهان یکیشون اونجاست
با اعصاب خورد می ری که باهاش حرف بزنی تا آروم  بشی.. میگه تو هم هر وقت اعصابت خورد بود بیا سر من خالی کن
آخه نامرد من کِی چیزیو سر تو خالی کردم؟؟؟؟
بعد م شروع می کنه بحث که تو اصلا اهمیت نمی دی که من ۲-۳ سال از تو بزرگترم...
به خودم می گم مخ بچه های هم سن من بسته ست برای همینه که با بزرگتر از خودم دوستم... و حالا فهمیدم که مخ تو که ۳ سال هم از من بزرگتری اندازه ی بچه ی ۴ دبستانیه
واقعا خجالت می کشم بگم دوستی مثل تو داشتم و دارم... واقعا بچه های دبستانیم نمی آیند بین دوستای خوبشون دو به همزنی کنند..
اصلا نمی خواستم اینا رو بنویسم اما حد اقل باعث شد این یک فکر از ذهن من باید بیرون

فقط این رو بگم که یک دوست صمیمی داشته باشین و حتا به اون هم همه چیو نگین چون خیلی امکان داره ضربه بخورین
وقتی یکی از صمیمی ترین هام ۶ سال دوستی رو به .... میفروشد...




یک دوست بیشتر نمی خواهم که اون را هم دارم اونم بهترین دوست منه

رکورد زدم
در ۲ هفته ی اخیر ۵-۶ تا ویروس گرفتم:
Blaster.SoBig.Hall.exe.Folder.htt
آخریشم امروز پاک کردم که نمی گذاشت ویندوز بالا بیاد و کامپیوتر رو restartمیکرد

بیچاره این کامپیوتر داره پدرش در میاد

baba in tori ke dge asan hich ki nemiad inja bayad ye kari konam:P
bayad beram chand jaa Blog ro moarrefi konam

بالا خره دوستیمون به یک سال رسید ۴ شهریور تا حالا!

  تازه زندگیم معنی گرفته بود .تازه فهمیده بودم دوست داشتن واقعی چیه...
  کاری با خاطرات ندارم... تا دیشب که دوباره پدرت ما رو دید و اونقدر خشونت را وارد کار کرد که ... هر چی فکر کردیم دیدیم تنها راهی که باقی مونده اینه که به بابات بگی معذرت می خوام غلط کردم...
  دوستی ما با این چیزا از بین نمیره ...مطمئنم که آخر سر خورشید از پشت ابر ها میاد بیرون...


همین الان دوباره با مادرم دعوام شد... یک سری messageاوایل در این زمینه ها نوشتم و حالا باید اون ها را هم دنبال کنم....(میرم برای این مشکلات چیزی بنویسم...)

شروع دوباره

می خواهم از اول دوباره شروع به نوشتن بکنم تو یک سبک دیگه...

در ایام تعطیلات بلاگ را زیاد upload می کنم اما ایام مدرسه هفته ای یک بار بشه خوبه...



نمی خوام خودم را معرفی کنم فقط اینکه خیلی از نظر سنی فنچم ۱۶. تا ببینیم از نظر روحی چند سالمه

mikham vibre bezanam

mikham kamelan sabke Blog ro avaz konam
ghoroob khanoom mazerat mikham khodam blogam ro mikham:D

farda pas farda hame message haro paak mikonamo ooz az no roozi az no:P