اعتراض

اینجا هر چیزی آزاده.. از اعتراض تا ..

اعتراض

اینجا هر چیزی آزاده.. از اعتراض تا ..

نه من آدم می شم نه تو خدا!
بیا جمع کنیم دو تایی تا خراب نشده بریم..

:-؟

جالبه ها!اون موقع که دوست بودیم هیچوقت عکست توی لیست 10 تای 360م نبود..نه بلاگ هام رو می خوندی نه چیزی..
حالا که بهم زدیم همیشه ی خدا جزو 10تای اولی!
تو شاهکاری!

سعی کردم تنها بمونم..حتا خدارو بگذارم لب تاقچه یک کم خاک بخوره..ببینه تنهایی چه حالی داره..کمک نگیرم٬اما نمی دونم چی شد..هیچ چیز نشد!اما یه سوراخای سیاهی توی روحم ظاهر شد٬خوب خوب می شناسمشون..

all alone

سلام تنهایی،
چند ماهیه که گاه و بیگاه میای پیشم از وقتی رفت..تا 4 ماه دیگه م پیشم هستی..شایدم بیشتر..
کاش هیچوقت اینارو نخونی کاش هیچوقت تا روز برگشتنت ندودنی که یه قطره اشکم نریختم و تا روزی که برگردی بغضم رو می خورم..نمی دونم روزی که برگردی چقدر گریه می کنم..نمی دونم..اندازه ی 1سال دوریت..

همیشه تو زندگیم آرزوم بود یکی خودش رو یکبار بگذاره جای من..احساسم رو درک کنه و بعد باهام بحرفه..الحق که یک نفر بیشتر اینکار رو نکرد برام..ولی آرزو به دل موندم که بفهمند من چی می کشم و دم نمی زنم..کاش می فهمیدن چطور فشار رو تحمل می کنم و هیچی نمی گم.. کاش یکبار من رو می فهمیدند..اینها به ظاهر حرفاییه که همه می زنیم..ولی از دست دادن همه کس آدم..دوست،پدر،مادر،و بصورت خاص خواهر خیلی سخته..
سلام تنهایی..