اعتراض

اینجا هر چیزی آزاده.. از اعتراض تا ..

اعتراض

اینجا هر چیزی آزاده.. از اعتراض تا ..

دیگه ...

دیگه چهرم احساسم رو نشون نمیده..وقتی تو نگام تشکر باید باشه یه جور تعارف مردنی زنده میشه..وقتی می خوام با یه صدای محکم پشت یکی وایسم..ته ته گلوم ته صدام یه چیزی میلرزه..حتا وقتی می خوام چیزیرو تایید کنم..انگار گردنم خوب حرکت نمی کنه..می خوام رد کنم می خوام بگم هستم..میخوام نباشم..و وقتی می خوام بترسم،یه خودخواهی توی لرزشم هست..


PLZ nazar beDn,ehtyaj be ye barreC daram..
نظرات 4 + ارسال نظر
MELINA سه‌شنبه 23 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 16:17 http://eteraaz.blogsky.com

سلام- احساسی که داری رو می فهمم . باور کن کلماتت رو که میخونم درک میکنم چون منم معطل این زندگی بی ارزشو زبون نفهمم . میدونی چیکار کن ؟ آدم نباش. راست نباش درست نباش. سنگ باش . از خیابونها که رد میشی نذار چیزی بیشتر از ۳ ثانیه نگاهت رو روی خودش نگهداره . دروغ بگو . بشکن . بخواه . له کن . اون وقت تو بهترین آدمی . همه میبیننت. مواظب خودت باش . بدون که تنهایی و جز تو کسی برای تو نیست . من وبلاگ اعتراضو باز کرد. ولی باور کن اگه وب تو رو دیده بودم که اسمش اینه جسارت نمی کردم . بم سر بزن . منتظرم . اینها میگذره .... به اندازه ی خوردن یه قهوه ی تلخم تلخیش نمیمونه ..... قول میدم.....

melina چهارشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 20:17 http://eteraaz.blogsky.com

salam,umadam bebinam halet behtare ya na , ye kam sakhte, daram miram safar, umadam khodahafezi konam va begam be hame ke ....
khoda hannnuuzzzzzzzzzzzzzz hasssssssssttttttttttt ......ok?

قاضی یکشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 18:58

یکم دیر دیدم اینو... هنوز مینویسی؟؟؟ اگه آره حتی در حد یه جمله روی دیوار . نگران نباش... اینطوری حد اقل هنوز با خودت رو راستی... بنویس کی هستی و میخوای چی بشی... میخوای این اخلاقایی که داری برات بمونه یا این آدم به دردت نمی خوره؟ امتحان کن... امیدوارم شاد شاد باشی.

melina دوشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 16:47 http://eteraaz.blogsky.com/

salam . kojaai ?? bia benevis . man kheili vaghte negaranam , begu halet chtore.begu dar che haali ..... taghriban ye ruz darmiun daram miam inja vali az 7 bahman naneveshtiiiii!!!!!!!!!!!! age umadi inja ,age ino didi , yadet bashe ke zendegio bepaziri . man montazeretam , lotfan bargard injaaaaaaaaa

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد