اعتراض

اینجا هر چیزی آزاده.. از اعتراض تا ..

اعتراض

اینجا هر چیزی آزاده.. از اعتراض تا ..

Muse - Sing for Absolution

Lips are turning Blue
A kiss that can't Renew
I only dream of You
My Beautiful

فکر می کردم که دیگه سنگ شده م و از اشتباهام ذره ای ناراحت نمیشم..گندی که زده بودم..
کاش می فهمیدی..
یه ضعف گنده دارم اونم اینکه اگه از یه مشکل بترسم، به جای وایسادن به جای اینکه جلوت می ایستادم و دااااد می زدم که ش اینجوری نبود..خدایا×!خدایا وحشتناکه..شبای بی خوابی شبایی که چشام تا صبح خیسه وحشتناکه..اونم منی که مث بالش میفتادم و می خوابیدم..خدایا! ش!وحشتاکه..
یه ضعف گنده دارم اونم اینکه وقتی می ترسم پشت یه چیز دیگه قایم میشم..میدونم لا اقل حدس می زنم که چقدر توی دلت بهم فحش دادی..چقدر گفتی که به لعنت خدام نمی ارزم..
ولی می ترسیدم..احمقانه می ترسیدم و کوروارانه روزم رو شب می کردم..پشت هزار تا مسکن قایم می شدم تا نفهمم که نیستی..
همیشه وقتایی که میومدی توی مخ خرابم می گفتم no matter what I do no matter what I say,I can't change what happened.. بعد هم قایم شدنم رو ادامه می دادم..مخصوصن این آخریا که رفتی..دیگه با خیال راحت خودم رو گول می زدم که....راهی نیست!
خراب کردم..خیلی وسیع..
2-3روز پیش بود که اون متن رو خوندم ساکت ساکت زیر همه ی نقاب های" الان وقت فکر کردن ندارم "هام آروم آروم قطره قطره چکیدم توی خودم..
یادِ .... ش واقعن وحشتناکه..
کاش هرگز اونروز نمیومد...انقدر راحت غرورم جلوی چشمم رو گرفت.. به قول ن ط اگه خود من جای تو بودم هیچ وقت جوابت رو هم نمی دادم..کاش حتا جوابم رو نمی دادی..لا اقل می دونستم جواب گندی که زده م رو گرفته م..کاش..
الان نمی دونم توی دسته بندی هات کجام؟یه بخشی از چیزی که گذشت..یا هنوز فرق دارم..کاش هنوز فرق داشته باشم..
از از این همه پررویی خودم خجالت می کشم..
می خوام جبران کنم.. میدونم اونچه که گذشت راه برگشتی برام نداره..ولی شاید بتونم لا اقل جبران کنم ذره ای از خوبیهات رو.. از اوضاعم خنده م میگیره..
نمی خوام چیزی که با پ پیش اومد با تو پیش بیاد نمی خوام اونقدر فاصله بینمون زیاد بشه که از یه روز به بعد هرگز نفهممت..

بابت اینهمه "من"ی که استفاده کرده م خجالت می کشم..
شب های تاریکی شدم..