اعتراض

اینجا هر چیزی آزاده.. از اعتراض تا ..

اعتراض

اینجا هر چیزی آزاده.. از اعتراض تا ..

می دو نی چیه؟
یک بار یکی از عزیزترین هام رو از دست دادم یکی که اگر نبود من هم نبودم و دوباره با اومدن تو دوباره به نظرم رسید که هنوز جای زندگی هست چون شقایق هست. نمی خوام این دفعه هم تو رو از دست بدم چون بعد تو دیگه هیچ چیزی ندارم .
الان فقط همین یک امید منو از فکر خود کشی دور می کنه که شاید روزی به تو برسم شاید این فاصله ها این زمان ها کوتاه شوند.
 من شکست خورده ام اون هم طوری که دیگه نمی تونم خودم بلند شوم و دوباره بجنگم . شکست رو ِچیزی که یه عمر ازش می ترسیدم ِ پذیرفتم همینه که میگم فقط تو را دارم
تو آس و برگ آخر منی...

می دو نی چیه؟
یک بار یکی از عزیزترین هام رو از دست دادم یکی که اگر نبود من هم نبودم و دوباره با اومدن تو دوباره به نظرم رسید که هنوز جای زندگی هست چون شقایق هست. نمی خوام این دفعه هم تو رو از دست بدم چون بعد تو دیگه هیچ چیزی ندارم .
الان فقط همین یک امید منو از فکر خود کشی دور می کنه که شاید روزی به تو برسم شاید این فاصله ها این زمان ها کوتاه شوند.
 من شکست خورده ام اون هم طوری که دیگه نمی تونم خودم بلند شوم و دوباره بجنگم . شکست رو ِچیزی که یه عمر ازش می ترسیدم ِ پذیرفتم همینه که میگم فقط تو را دارم
تو آس و برگ آخر منی...

خواهش نظر بدین

نظر بدین این عکس قشنگ هست یا نه

چه حالی داد این تعطیلی ها یک صفای خاطری برامون اورد

دارم دوباره معتاد بلاگم می شم اگر از اون کسایی باشید که خیلی وقته به بلاگم میاید احتمالا می دونید که من ۲ سری همه ی نوشته هام رو پاک کردم.
الان هم دارم یک templateتوپ دارم درست می کنم.


راستی اینو می خواستم بگم که در یاهو!اخبار(Yahoo!News) گفته بود
خاتمی گفته ایران برای هر کس که بخواهد به ایران بیاید جهنم است و اینا این در حالیست که امریکا اعلام کرده(در آخرین سخنرانی هایشان) به ایران حمله ی نظامی نخواهد کرد.
حالا آقای خاتمی میخواسته بچه بترسونه می خواسته به راهپیمایی جو بده چیکار می خواسته بکنه این دم آخری ما هم نمی دونیم.

راستی روز ولنتاین مبارک امیدوارم همتون به عزیزتون برسید و خودم ه

از هر وقتی خسته ترم !
دیشب مثل خیلی شب های دیگر توی رویایم با تو بودم و می دانستم این فقط یک رویاست و نمی خواستم بیدار شم
ای کاش می دانستی...!

آفتاب آفتاب آفتاب

عقده ای شدم اینقدر آفتاب ندیدم

تقریبا یک هفته است که یک ضرب برف در حال باریدن است همین

چه جالبه امسال تلویزیون تعداد زیادی خانم بد حجاب را هم بین مردم توی راهپیمایی نشون میده من نمیدونم اینا پارسال با چادر بودن امسال این شکلی شدن یا می خواهند مردم را خر کنند؟؟؟

نگرانم

نمی دونم چرا ولی این دلهره ایست که چشمان تو به من می دهند

نباید آن روز اول به حرف دلم گوش می دادم ولی چیکار کنم که اینطور شده همینه و کاری نمی شه کرد.

وقتشه یه اقدام بکنم الان وقتشه ولی میدونم که نمیشه چون قرار نیست بشه اگه قرار بود بشه تا حالا شده بود مگه نه؟؟؟؟

 

تنهایی بد دردیست میدونم که تو هم در آخر دلت همین احساس رو داری وقتی خیره به من نگاه می کنی این رو توی چشمات میبینم

 

میگن اگه خدا چیزی رو به تاخیر میندازه برای اینه که در اون زمان برای آدم اون چیز مناسب نیست پس خفه شو برو برای قلمچی این هفته ات درس بخون