اعتراض

اینجا هر چیزی آزاده.. از اعتراض تا ..

اعتراض

اینجا هر چیزی آزاده.. از اعتراض تا ..

داشتم عنوان های قدیمی رو می خوندم...




آنلاین میشم... میام توی مسنجر...نوبت آهنگی که همیشه برای تو توی خیالم می خوندم میشه...همون موقع تو هم آنلاین میشی pageات نمی کنم ببینم چی کار می کنی همون موقع dcمی شم ... دوباره که میام statusات عوض شده میگی با توام! میگم چیو با منی میگی یک ساعته دارم pageات می کنم میگم dcشده بودم...دوباره dcمیشم بعد که میام کلی  هر جوری شده می خوای ادامه بدی... میگی تولدت کی؟(چه زمانی است)میگم نزدیکه میگی کی میگم با حساب امروز ۱۴ روز دیگه( الان ۱۳ روز مونده) هی حرف هی حرف هی حرف ...
چی کار کنم  تنها چیزی که هنوز توی دفتر خاطراتم ارزش خوندن و نگه داشتن داره تویی...
نظرات 1 + ارسال نظر
سیاوش جمعه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 23:01 http://www.pand.blogsky.com

سلام دوست عزیز
وبلاگ خیلی قشنگی ذاری، این رو خوندم یاد کارای خودم می افتم، باز به من سر بزن.........راستی لینکتون رو گذاشتم تو وبلاگم
خداحافظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد