اعتراض

اینجا هر چیزی آزاده.. از اعتراض تا ..

اعتراض

اینجا هر چیزی آزاده.. از اعتراض تا ..

     خب... صبح پا می شم لباس می پوشم تیپ خوب میزنم ... آخه تولدمه... بعد امتحان توی راه برگشت می ریم هایدا کلی در و داف کلی تیکه کلی مسخره بازی کلی خنده دوستای قدیمی مو میبینم... بچه ها می رن گیم نت اما چون من توی ترکم بر می گردم خونه البته با امیر ... خب معلومه نمی رم خونه و میرم بسکتبال. تو هم اونجایی اما داری میری خونه خیلی جالبه... امیر کلی بهم دلداری می ده عیب نداره بزرگ می شی یادت می ره... اما کلی خوشحال می شم چون باز بر میگردی شاید چون من اومدم ...
     بازم سنگینی نگاهت ...  خیلی سخته که هیچ کاری نمی تونم بکنم توی چشمام زل می زنی و با اینکه می دونی و می دونم بازم نمی تونم هیچ کاری بکنم خودت راهی برایم نگذاشتی... آره یادته چطور راه ها رو بستی و هر پلی که بود رو خراب کردی اما نگذاشتم این یک پل رو خراب کنی هنوز هم پل علاقه ی من به تو سالم مونده هنوزم می شه از این پل برگشت ... خیلی خوشحالم که داری بر می گردی...
    

اینو gazzagبرای روز تولدم فرستاده :
Take the day to ponder about your life: rethink your mistakes and remember your right doings, forgive yourself for failures and be proud of your victories. Understand that mistakes, right doings, failures, and victories are your history; the history of your life. That's why they should be pondered equally. Without them, you wouldn't be who you are today.
نظرات 6 + ارسال نظر
پویان پنج‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 14:15 http://wiseblind.blogsky.com

خیلی خوب می نویسی
امیدوارم موفق باشی به ما هم سر بزن

بادکنک مشرقی جمعه 6 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 14:08 http://badmashreghi.persianblog.com

مثل هر روز میام چک میل می کنم . می بینم بازم تو برام میل فرستادی میلت رو می خونم . بعد کلی فکر می کنم به میلت جواب می دم . و منتظر فردا می شینم . نه من می دونم تو کجایی و نه تو . فقط همین .

بادکنک مشرقی جمعه 6 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 14:25 http://badmashreghi.persianblog.com

سلام . خیلی ممنون که به وبلاگ من سر زدید . خوشحال می شم بتونیم تبادل لینک داشته باشیم . اگر مایلید به من اطلاع بدید .

نوید جمعه 6 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 22:59

خیلی خوب می نویسی

صاحب بلاگ شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 22:46 http://eteraz.blogsky.com

سلام چون با این اینترنتم نمی تونم توی خود سایت بلاگ اسکای برم دیگه خودتون ببخشید... خیلی ممنون از نظراتون اما خواهش می کنم یک نشونی از خودتون بگذارید...

بادکنک مشرقی دوشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 09:48 http://badmashreghi.persianblog.com

سلام . خیلی ممنون که لینک من رو گذاشتین . من هم این کار رو کردم . فقط یه خواهشی دارم . اسم وبلاگ من بادکنک مشرقی است نه بادشرقی ! لطف کن درستش کن .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد