اعتراض

اینجا هر چیزی آزاده.. از اعتراض تا ..

اعتراض

اینجا هر چیزی آزاده.. از اعتراض تا ..

سلام سلام...

آخ دلم لک زده بود واسه ی یک ذره بلاگ اسکای ! با فیلتر شدن بلاگ اسکای تقریبا بی خودی آنلاین می شدم... حالا با یک نتی اومدم به کل فیلتر نداره ... خیلی عالیه...
این مدت خیلی چیزا رو نوشتم توی کامپیوترمه اما امروز ...!
وقتی از زمین بسکتبال می ریم منو یکی از دوستام منتظریم که بقیه هم بیایند ... دارم آهنگ گوش می کنم و تا آهنگ Always BonJoviشروع میشه همون موقع تورو باید ببینم؟ هیچ وقت ....

رفتیم دو دست بلوف زدیم جاتون خالی عالی بود...
خیلی سعی می کنم جای خالی ت رو با چیزای دیگه پر کنم اما واقعیت اینه که فقط تویی که قطعه ی گم شده ی منی! وقتی توی چشمام نگاه می کنی ...اون نور لعنتی رو میبنم... کاش میشد اما نمیشه...
نظرات 1 + ارسال نظر
بادکنک مشرقی سه‌شنبه 17 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 08:41 http://badmashreghi.persianblog.com

سلام . خب منم خوشحالم از اینکه بالاخره وبلاگ شما هم آپدیت شد . راستی اینجا که بلاگ اسکای فیلتر نیست !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد