اعتراض

اینجا هر چیزی آزاده.. از اعتراض تا ..

اعتراض

اینجا هر چیزی آزاده.. از اعتراض تا ..

در شبی که گذشت...

یکی پیش عشقش نشسته بود و فکر می کرد کسی از اون خوشبخت تر هم هست؟
یکی دیگه با هق هق گریه ی نبود یارش خوابید...
جوونکی توی خونه اش که با کاخ هیچ فرقی نداشت خودکشی کرد
جوون دیگه ای به امید روزی که بتونه یک چهار دیواری پیدا کنه عرق میریخت و امیدوار به زندگی بود...
یکی اونقدر خورده بود بالا می آورد و اون یکی از گرسنگی مرد...
یکی داشت از دیوار یکی دیگه بالا میرفت و اونی که داشتند از دیوار خونه ش می رفتند بالا براش ذره ای مهم نبود چون بار ها بیشتر از خونه زندگی ش پول داشت...
یکی اونقدر کشیده بود که دیگه نای نفس کشیدن هم نداشت و
یکی توی زمین بقلی ش داشت بسکتبال بازی می کرد...
یکی داشت با مامان باباش به خاطر چیزای بیخود دعوا می کرد و اون یکی غم نبود پدر و مادر رو توی سینه ش داشت...
یکی به خاطر خانواده ش دست به آب و آتش می زد و یکی دیگه به خاطر یک کمی مواد بچه هاش رو فروخت...
یکی برای تجاوز کردن دیگری رو کشت و یکی برای اینکه فکر می کرد (به قول خودش) عشقش بهش خیانت کرده اونو کشت...
توی اتوبوس یکی داشت با موبایل n90ش بازی می کرد و یکی دیگه داشت به خاطر چند تا سکه به تنبکی که هم اندازه ی خودش بود می کوباند ... آیا باید اینطور باشد؟
همه یکسان نیستند و نباید باشند اما چرا اینقدر...؟!


منتظرتون هستم!

نظرات 7 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 15:25 http://papion.blogsky.comn

سلام به دوست عزیزم .....
من نوید هستم از وبلاگ پاپیون مزاحمتون میشم
فقط خواستم هم از وبلاگ قشنگتون و نوشته های خوبتون تشکر کنم
و هم اینکه بگم وبلاگ پاپیون با نشانی http://www.papion.blogsky.com
افتتاح شده . اگر قابل دونستید در خدمت شما باشیم . ضمنا پیشنهاد میکنم حتما از
لینک های سمت چپ وبلاگ هم استفاده کنید ... چون خیلی آموزنده هستند .
ببخشید که پر حرفی کردم .... خدانگهدار شما .
http://www.papion.blogsky.com.

به امید دیدار ...

عاشق تنها چهارشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 15:42 http://dostatdaram.blogsky.com

من از نهایت شب
حرف می زنم
من از نهایت تاریکی
واز نهایت شب حرف می زنم
اگر به خانه من آمدی
برای من ای مهربان
چراغ بیار
و یک دریچه که از آن
به ازدحام کوچه خوشبخت بنگرم
سلام دوست عزیزم از لطفت خیلی ممنونم ممنون که منو تنها نمی زاری باید بگم زیبا بود مثل همیشه من به روزم و منتظر نظرخوشکلتم

جان شافر چهارشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 23:12 http://Emperor-Of-Metal.Co.Sr

درود بر تو - وبلاگ جالبی داری به منم سر بزن Www.Emperor-Of-Metal.Co.Sr و Www.Suicide.Co.Sr بدرود...!

کیمیا چهارشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 23:21 http://www.kimiya-money.blogfa.com

آینده از آن کسانی است که امروز تجارت الکترونیک را جدی بگیرند.آینده از آن کسانی است که امروز تجارت الکترونیک را جدی بگیرند.

سلام دوست عزیز ما برای کسب درآمد از اینترنت محیطی شفاف و ساده برایتان مهیا نموده ایم .....خسته نباشین ...مطالب جالب و جدیدی رو در مورد تنها راه(( قانونی ))کسب درآمد از اینترنت در (ایران ) توسط یک سایت فرهنگی و3شرکت بزرگ ایرانی باحمایت کلیه بانکهای سیستم طرح شتاب..... که موفق به راه اندازی سیستم بازاریابی شبکه ای جالبی شده اند....و شمامیتوانید از هر نظر به آن اطمینان داشته باشید ...را نوشته ام......
حال این امکان برای شما فراهم شده ، آن هم از طریق یک مشارکت عادلانه و در داخل ایران عزیز.. من به شما عزیزان توصیه می کنم مطالب وبلاگم را تا به آخر با دقت مطالعه نمایید.واز مزایای بی نظیر آن برخوردار شوید...
ارسال رایگان کلیه محصولات فعلی سایت برای همه اعضای ویژه ....
5 تا 15 درصد تخفیف در محصولات داخلی سایت(کتاب، سی دی و کارت اینترنت و کارت تلفن).
10 تا 20 درصد تخفیف در فروش کتب خارجی با دلار 220 تومان
ارائه یک آریا کارت بنام شما با اعتبار یک ساله(قابل تمدید برای سالهای متوالی)، به عنوان یک کارت اعتباری داخلی با استانداردهای بین المللی
ارائه مستر کارت به اعضا در آینده ای نزدیک و..............
امکان کسب درامدی بسیار عالی و بی نظیر برای شما تا سقف .....

فرصتهای مناسب در زندگی به ندرت پیش میایند.....شانسی که شاید دیگر سراغ شما نیاید!!!!!! با بهترین آرزوها...

http://www.kimiya-money.blogfa.com

صبا جمعه 11 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 00:50

سلام.مطلبت جالبه و کاملا درست اما زیبایی دنیا به همینه.زیبایی دنیا به تضادهاشه.

تضاد زیباست وقتی نتوان آنرا تغییر داد به قول بهتر وقتی نمی تونم یک مشکلی را حل کنیم می گوییم همین هست و چون همین هست پس قشنگ است...
وقتی می توان به تعادل رسید نه برابری مطلق بلکه تعادل پس چرا اینکار را نمی کنیم؟؟

پسره دوشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 23:35 http://avar.blogsky.com

سلام من یه جورایی مثل تو در این مدت تو خماری بودم
روزهای خوب گذشته بر می گرده
هی یادت باشه ما هنوز با هم رفیقیم

گرگ سفید پنج‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 01:18 http://simi.blogsky.com

سلام
بر خلاف نظر صبا این زیبا نیست. اصلا.
وبلاگت زیباست: مطالبش و لگوش.
به من هم سر بزنی خوشحال می شم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد