اعتراض

اینجا هر چیزی آزاده.. از اعتراض تا ..

اعتراض

اینجا هر چیزی آزاده.. از اعتراض تا ..

می دونی تنهایی هم عالمی داره...

هوای تاریک و غم گرفته و ساکت ... کم کم صدای سرمای شب ها آدم رو یاد پاییزی که داره بی سر و صدا خودشو به سمت ما می کشه می اندازه... زمان از هر وقت دیگه ای آروم تر میگذره و منتظر منه که این مدت که ازش عقب افتاده ام رو جبران کنم... توی تنهایی خودم غرق شده ام و حتی صدای حرکت ماشین ها هم منو از خودم بیرون نمی کشه حتی حضور دختر پسری که توی تاریکی مطلق شب با ترس و لرز همدیگر رو در آغوش کشیده اند منو به سمت خودش نمی کشه...
آهنگی با خود زمزمه می کنم و با یاد صدای خنده ی
تو و بوی عطری که همیشه یاد آور تو بوده راهم رو ادامه می دم... خسته ی روزگار خود به پایانی خوشتر از اینها فکر می کنم... می شود آنقدر فکر کرد تا فکر ها واقعی شوند ...
خودم رو جلوی در خانه پس از ساعت ها پیاده روی پیدا می کنم... لباس های
غمم رو از تن در می آورم و وقتی می بینم لباس دیگری ندارم باز همان رخت رو به تن می کنم و به چراغ هایی که تا چشم می بیند روشن هستند خیره می مانم...
 ساعتی را چرت می زنم و به امید دیدن
طلوع روز نو و امید نو و پایانی دیگر می زنم بیرون و ساعتی رو با امید می گذرانم اما خورشید مثل همه ی این روزگاران بی رمق تر بالا می آید ... می دانم که او هم خسته شده است ... او هم تنهاست و می داند که چند نفر دیگه هم مثل من و مثل خودش تنها هستند...
نظرات 7 + ارسال نظر
هنگامه جمعه 25 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 01:20 http://www.ssevenn.blogsky.com/

سلام دوست من
وبلاگ زیبایی داری .
متن زیبایی هم نوشته بودی .
موفق باشی .

امیر جمعه 25 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 01:44 http://2all.mihanblog.com

علیک!!!آقا مرسی که گوشزد کردی!!!عکس مال ما باز شد اما مال شما باز نشد!!!اگه مال خودت رو درست کردی مال ما رو هم یه حالی بده چون من وقت سر خواروندن هم ندارم!!!از چه سایتی استفاده می کردین؟؟فعلا همینطوری عکس باشه موقتا چون دارم رو قالب جدید کار می کنم!!!واسه اون عکس بهتر می ذارم!!!البته می خوام با همین طرح شما ور برم!!

فائزه جمعه 25 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 22:28 http://aftabtarin.persianblog.com

و تنهایی چیزی نیست جز آنکه خود را در کویر هستی بیابی در حالی که تو از جاده شبیه بودن انسانها دور شده ای . تنهایی چیزی نیست مگر درک نشدن ، دیده نشدن .گرچه که به تن در میان آدمیان باشی اما هر چه که بیشتر رشد می کنی ، متفاوت تر می شوی و هر چقدر متفاوت تر می شوی ، کمتر تو را درک خواهند کرد و تو تنها تر می شوی و در پی کسی هستی که تو را ببیند .....که هیچکس تو را نبیند! و احدی تو را درک نکند!
ای کاش ویرژیل بار دیگر دانته وجودت را از طبقات دوزخ عبور می داد تا شاید خواب کیمیاگر تعبیر شود و تو از دور باطل بودن رها شوی و به آرامش برسی همچو لبخند بودا

خدائی شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 00:09 http://khodaei.co.sr

سلام دوست عزیز

با قرار دادن لینک باکس خدائی و فرستادن لینکهای روزانه - آمار وبلاگ خود را چند برابر کنید !!!

اگر تمایلی برای قرار دادن لینک باکس ما در صفحه اصلی وبلاگ خود ندارید...
می توانید لینک خود را در دیگر گروه ها ثبت کنید
موفق باشید

هانا یکشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 00:10 http://www.sokooot.blogsky.com

با نگاه تیره ی تو میتوان هفت آسمان را رنگ زد!!!!
اما گرم شد!با بوسه ای و یا شاید نوازشی آرام..!

امیر یکشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 00:17 http://khate-kaj.blogsky.com

نظری ندارم
فقط می تونم بگم که همیشه عاشق باشی
ولی عاشق شدن آسون عاشق ماندن سخته...

مهدی سه‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 19:18

امید
نعمت خیلی بزرگیه
پس
همیشه همراهت
داشته باشش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد