اعتراض

اینجا هر چیزی آزاده.. از اعتراض تا ..

اعتراض

اینجا هر چیزی آزاده.. از اعتراض تا ..

برای خداحافظی آمده ام...

آمده ام تا بروم . اومدم بگم شاید دوستای نزدیکم خبر خود کشیم رو شنیدند شاید هم نشنیدند به هر حال هم به دلیل شروع مجدد پیش دانشگاهی هم به این دلیل که شاید بروم بمیرم دیگه نمی آیم...

اومدم از همه ی دوستام همه کسانی که بهم سر می زدند و برام پیغام میگذاشتند اونایی که نمی گذاشتند ... همه خداحافظی کنم...

اگر خودکشی کردم شما ها منو ببخشید و برام دعا کنید...


po0Ya
نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 1 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 00:37

سلام .. میگم شما هم درس افتاده ی پیش دانشگاهی دارید ؟

من امسال دانشگاه آزاد قبول شدم ولی نمیتونم برم .. اعصابم ریخته به هم

سهیک*** جمعه 1 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 01:03 http://www.tabar.blogsky.com

دوست گرامی با درودی گرم.........................*
چه آهنگ دل نوازی.......این انتخابت بسیارشایسته است
وبلاگت هم زیباست ولی لطیفه خداحافظی ات چندان دلچسب نیست..تو جوانی و در ابتدای راه.....می دانم راهی دشوار است.....می دانم دلتنگی.......ولی دوست من اینگونه افکار نباید هرگز نباید در اندیشه ی اهل قلم جاری شود
چاره کارتو فقط نوشتن است...بی بهانه و متهورانه بنویس آنچه در قلب وذهن و فکرت می گذری......خودرا منتشرکن
.............گربخود آیی ........خدایی..........خدا........
تندرست و شادکام و هم چنان موفق باشی نازنین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد