اعتراض

اینجا هر چیزی آزاده.. از اعتراض تا ..

اعتراض

اینجا هر چیزی آزاده.. از اعتراض تا ..

حد اکثر ۱۰ دقیقه وقت دارم باهاتون باشم... چیکار می شه کرد سر درد داره دیوونه ام می کنه و باید بروم...

بعد از یک مدت بالاخره حال و احولم اومده سر جایش و همه چیز نظم خود را گرفته... بالاخره کار های اتاقم تموم شد ... قشنگ شده ترکیب رنگی باحالیه... ولی هنوز یک چیزی هست که نظم نگرفته و نخواهد گرفت ... می دونم....  خب چیکار می شه کرد باید سعیت رو بکنی ولی وقتی نشد میگی همین جوری قشنگ تره نه؟؟

مسیر برگشتم عوض شده و خیلی بیشتر مردم را می بینم... چیزی در نگاه همه مجهول است اما مهم نیست چون nتا مجهول داریم و n-1 معادله( خودمو آدم حساب نکردم ها فکر نکنی منظورم تویی) خب ریاضیات می گه مسئله حل خواهد شد... شیمی می گه اگه حل نشد حلال رو عوش می کنیم تا حل بشه... ولی همه دنبال یک چیزی بیشتر از روز مره های خود هستند و جرئت قدم فرا تر گذاشتن را ندارند...بیا من و تو پیش قدم این راه قشنگ باشیم ... شروع حل مسئله باشیم... بیا H2SO4 باشیم...
نظرات 2 + ارسال نظر
پسره دوشنبه 11 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 23:46 http://avar.blogsky.com

ببینم مثل این که تو این مدت رو به راه نبودی
خیلی وقت بود که بلاگت سر نزدم . همیشه با خودم می گفتم در اولین فرصتی که انلاین شدم به پویا سر بزنم
البته لان می بینم که شدی ( ) .نم یدونم چرا
اما یه چیزی ما هممون مثل همیم . یه روزی کم می یاریم
اون روز چه وقتیه خدا می دونه . من که احساس می کنم
خیلی دارم مزخرف میشم .

مهتاب پنج‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 08:38 http://www.shabe-sard.blogsky.com

سلام عزیزم.خوبی ؟وبلاگت مثل همیشه زیباست و عالی . موفق باشی. راستی منم دوباره دارم مینویسم ..لینکت و گذاشتم. یا حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد