اعتراض

اینجا هر چیزی آزاده.. از اعتراض تا ..

اعتراض

اینجا هر چیزی آزاده.. از اعتراض تا ..

نه!

ترجیح میدم زودتر برم به جهنم  لا اقل اونجا باید اشتباهات خودم رو تحمل کنم نه گناه دیگران را!

نظرات 3 + ارسال نظر
رضا شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 14:23 http://1ba1.blogsky.com

سلام
خوبی؟
چه عجب
دوست دارم با شما تبادل لینک کنم(^_^)
منتظرم...

zari پنج‌شنبه 3 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 03:01

very like!:D

غمگین شنبه 9 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:30 http://www.shadi_2010_p

خیلی اعصابم خورده نمیدونم چیکار کنم دیشب اون منو ترد کرد بهم گفت برو باهات دیگه نیستم خیلی داغونم چطور دلش اومد خیلی ناراحتم داغونم کاشکی حداقل یکی یه کوچولو بهم محبت میکرد الان که خرابم کرده ببخشید من خیلی عصیم الان که دامنمو الوده کرده منو مغتاد سکس کرده بهم میگه برووووووو خیلی نامرده تا وقتی بودم خوب بود الالن که نمیتونم که نمیتونه خدا جون میدونم گناه کردم تو کمکم کن لطفا برام دا کن وب سایت قشنگیه والا ثواب میکنی در درل مردمو گوش میدی ممنون من شادیم از شیراز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد