اعتراض

اینجا هر چیزی آزاده.. از اعتراض تا ..

اعتراض

اینجا هر چیزی آزاده.. از اعتراض تا ..

چی شده؟

خیلی احساس بدی دارم شدم یه جسم خالی.

پویای قدیمی پاشده و رفته اما هیچ کس نیومد که جاش بشینه..از اون روز شدم یه جسم خالی!

خیلی تنهام..

نظرات 7 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 23:16

ایول ادامه بدید:) تورشی نخورید یه چیزی میشید...
میگذرم از میان رهگذران ؛مات
مینگرم در نگاه رهگذران؛کور
این همه اندوه در وجودم و من؛لال
این همه غوغا در کنارم و من دور!
دیگر در قلب من؛نه عشق ؛نه احساس
دیگر در جان من؛نه شور؛نه فریاد
دشتم ؛اما در او نه ناله ی مجنون!
کوهم ؛اما در او نه تیشه ی فرهاد!
ان همه خورشید که در من می سوخت؛
چشمه ی اندوه شد ز چشم ترم ریخت!
کاخ امیدی که برده بودم تا ماه؛
اه؛ که اوار غم شد و به سرم ریخت!...
میگذرم از میان رهگذران ؛مات
میشمرم میله های پنجره ها را.
مینگرم در نگاه رهگذران؛کور
میشنوم قیل وقال زنجره ها را.

PanaAli جمعه 24 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 03:42 http://www.2all.tk

taghsire kie ? ...khoob pooya ye jadid o besaz

PanaAli جمعه 31 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 02:12 http://www.panaali.tk

فکر میکنی واسه من اهمیت نداره ؟

فائزه سه‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 23:45 http://aftabtarin.persianblog.com/

تا به حال شده بری حونه یه غریبه و آدرس خونه خودت رو اونجا پیدا کمی ؟:)

روح الله دوشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 21:13

برای چنین جامعه ای متئسفم

بی طرف پنج‌شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 17:58

خیلی کس خلی!!!!

شادی شنبه 9 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:31

کاشکی اون موقع که بود قدرشو میدونستی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد