اعتراض

اینجا هر چیزی آزاده.. از اعتراض تا ..

اعتراض

اینجا هر چیزی آزاده.. از اعتراض تا ..

سعی کردم تنها بمونم..حتا خدارو بگذارم لب تاقچه یک کم خاک بخوره..ببینه تنهایی چه حالی داره..کمک نگیرم٬اما نمی دونم چی شد..هیچ چیز نشد!اما یه سوراخای سیاهی توی روحم ظاهر شد٬خوب خوب می شناسمشون..
نظرات 4 + ارسال نظر
علی پنج‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 19:28

روحت سلامت ...

شقایق شنبه 15 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 18:21 http://shaghayegh.blogsky.com

یه بار توی دندون من سوراخ سیاه پیدا شد رفتم دندون پزشک ولی سوراخای سیاه روحی رو نمیدونم باید چیکار کرد!! فکر کنم باید بری پیش یه روح پزشک! حالا هی نگو این چیه دیگه من همینطوری یه چیزی نوشتم. :)

ملینا شنبه 15 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 21:47 http://eteraaz.blogsky.com

سلام . منم ای حالم افتضاحه . اومدم بت سر بزنم . بیا اونورا ....

[ بدون نام ] دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 08:47

این سوراخای سیاه تو روح همه ی بزرگا پیدا میشه فرقش اینه که اونا یاد می گیرن چیزای خوبو نندازن اون تو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد